Fotografie

Arhitectura

Fotografia de cladiri am evitat-o mereu pentru ca pur si simplu nu am reusit pana de curand sa vad ceva interesant. Nu din cauza cladirilor ci din cauza creierului meu prea putin aplecat spre acest gen de fotografie

Andrei

Este frate-miu. Si este cu multi ani mai tanar decat mine.

Florica

Acesta este Florica, motanul nostru. Nu poate fi luat in brate de gras ce este, pregatit de iarna fiind. Culoarea ochilor este falsa; a facut „ochi rosii” din cauza blitzului.

Eugenia

Este un portret pe care l-am facut in vara lui 2010 unei fete care-a murit de curand. Avea 20 de ani si era din Chisinau.

De ce urasc firma DFI?

Pai, pentru simplul fapt ca, in mai putin de un an, mi s-au prajit doua placi de baza de la ei. Ultima m-a afectat tare de tot, pentru c-am facut o pauza mare-mare  la postarile de aici. Tocmai am renuntat la a-mi mai cumpara de la ei. Am trecut pe Gigabyte.

Vladut

Il cheama Vladut si e o matza de nota 10, mascota la un bar cu jazz bun. Mic si rau. Ca sa stea la poza a fost tinut. S-a razbunat crunt cu o zgarietura zdravana. Pentru c-a fost rau si pentru ca-i place prea mult jazz-ul, el da bani la lautari.

Rafinarie noaptea

Doream de mult o fotografie a unei fabrici reflectate in apa, noaptea, asa cum am vazut eu de multe ori pe net. Si-am facut pana la urma.

Posesie

Am postat aceasta fotografie pe un site mare din afara. Utilizatorii mi-au reprosat ca nu este vorba despre dragostea unui tata, ci despre o reprezentare fotografica a posesiei. M-am uitat mai atent si, dupa ce am intors imaginea si povestea pe toate partile, le dau dreptate.

Biodiesel

Judetul Vaslui este plin de lanuri de rapita. Multumesc, nene Porumboiule, ca mi-am facut niste imagini cu biodieselul matale.

In sfarsit a venit

Este prezenta peste tot si nu mai pleaca nicaieri. Dupa zapezile de acum 3 luni, in sfarsit respiram aer cu miros de flori.

Niagara, varianta de Ceahlau

Daca tot am fost la Ceahlau de Paste, am infruntat putin muntele. Nu mult, ca nu eram pregatiti, dar pana la Cascada Duruitoarea tot am ajuns. Adica la jumatatea traseului pana la Cabana Dochia. Cascada e interesanta. Are 25 de metri de cadere de apa, pe doua trepte. Merita vizitata.

Sun Ringle, respectele mele!

N-are nici o legatura cu fotografia, dar simt nevoia sa povestesc asa ceva. Este atat de neromanesc… Pe scurt, mi s-a facut praf butucul de pe spate de la bicicleta (este cea mai scumpa piesa pe care o am, costa vreo 200 si ceva de euro) si cu greu m-as indura sa dau banii pe altul. Le-am scris producatorilor si le-am povestit ce-am patit. Le-am atasat si fotografii cu zona in care am gasit un rulment spart. Raspunsul lor a fost atat de nefiresc pentru Romania ca m-a socat. „Da-ne adresa, iti trimitem altul”. Fara intrebari suplimentare, fara verificari si rasverificari, fara solicitarea obiectului pentru analiza. Pur si simplu m-au crezut pe cuvant. Uau! Bisnitarii romanasi mai au mult pana sa ajunga la nivelul producatorilor din SUA.

Fire Tracks

Se vede superb un apus reflectat in sine de cale ferata. Ai jura ca se topesc.

Pisi

Nu Pisi, cu P mare, specia de mall, ci pisi – animalutul simpatic si cu mare chef de joaca. Mi-a taiat calea zilele trecute, cauta prieteni.

Iarta-ma, caci am pacatuit

Dragul meu prieten, n-am putut sa ma abtin. Imi place prea mult fotografia asta ca sa n-o arat si altora. Daca te supara, promit s-o scot. Desi nu cred sa te deranjeze, ca stii cand si cum e facuta.

Portret de femeie

Este o imagine de care sunt foarte atasat. O prefer in varianta alb-negru.

Romania vazuta de pe Toaca

Are aproximativ 1907 m si ofera o priveliste fantastica asupra Lacului Bicaz. Este un varf accesibil, desi iti taie curajul daca bate vantul.

Raspunderea la romani

V-ati intrebat vreodata cine va fi tras pe roata pentru tot ce se-ntampla in Romania din 1989 incoace? Ei bine, EL, cel din fotografia de mai jos.

Portret de copil

Este, cred, a zecea fotografie pe care am facut-o, dupa ce mi-am luat primul aparat. Un copil fotografiat undeva pe langa Ceahlau, in februarie 2009.

Poiana Stanilei – Ceahlau

Raiul pe pamant. La poalele lacasului lui Zamolxis, pe la jumatatea „dealului”, este un locsor ce-si zice Poiana Stanilei. Stau jandarmii montani cu ochii pe ea, pentru ca-i zona protejata. Am fost acolo. Merita s-o vedeti. Mai am fotografii si-o sa mai pun. Imaginea este si header-ul blogului. Nu degeaba.

In vizita la tara

Am fost la bunicii unui foarte bun prieten, in judetul Bacau. Este incredibila savoarea mancarii intr-o bucatarie taraneasca veche. Sunt locuri in Romania in care E-urile inca n-au ajuns.